7/21/2016




Tajemniczy ogród. Urzeka mnie jego piękno. Otwieram bramkę i kieruje się w otchłań ...






Moja czarno - biała dusza to czystej krwi dalmatyńczyk, który biegnie przez ogród uczuć. Wije się jak wąż i kusi...

Ma zęby niczym rekin, którymi rozszarpuje Twoją wrażliwość. 
Chcesz przeżyć? Pozbądź się jej.
Patrz! Kolejny... Bierz go!

Już nie ma psa, a w ogrodzie pozostałam tylko ja. Kolorowe ptaki, a w sercu tego dzikiego tłumu czarna, mroczna ja. Zatracam się pośród tych szaleńców. Przeraża mnie ich "normalność".
Chcą mnie zabić, bierz go!

Nagle czuje jak pękają mi kości. Jedna po drugiej, a z pleców coś wyrasta. Padam na kolana.
Skrzydła... Ich barwa to najgłębsza czerń, pióra aksamitne.


grafika wings, angel, and black

 Unoszę się w górę i znowu dostrzegam tłum szaleńców. 

Świat w proszku zalewam krwią.
Apokalipsa! 

"Śmierć dla pań pierwsza, następnie panowie"

Wyparli Boga, a zaczęli wierzyć w siebie...
Apokalipsa!   


Me­tafo­ra jest chy­ba naj­bar­dziej pro­duk­tywną ze wszys­tkich umiejętności człowieka.
N.CH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz